06 januar 2018

Vil du ha gratis staudefrø?

Godt nytt år! 
Nytt årstall, og ikke minst en ny hagesesong som rykker stadig nærmere! Det begynner faktisk å haste litt, hvis du har tenkt å så stauder som trenger en periode med lave temperaturer for å spire.


I den forbindelse kan du nå sikre deg gratis frø! Blomstervenners Klubbs egen Frøgruppe sørger nemlig for at 5 heldige får tilsendt frø til 5 flotte hvite stauder: 
Anemone narcissiflora (alpesymre), Drymocallis ruspestris (hvitmure), Glaucidium palmatum alba, Aconitum napellus album (hvit hjelm) og Dictamnus albus Albiforus (Moses brennende busk).

Denne glade begivenheten kan du lese mer om på Facebook-gruppen vår. Alt du trenger å gjører er å legge igjen en kommentar der innen tirsdag ettermiddag, 9. januar.

2 kommentarer:

  1. Hei Jeg er medlem selv om jeg ikke har fått deltatt på så mange møter. Jeg regner med jeg får regning for medlemskap for 2018 i posten, eller er det annen måte jeg skal betale på?
    vh, Jannicke Leknes

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jannicke! Willy her. Faktura for 2018 kommer i Blomstervennen i februar. Hold ut! :)

      Slett